alimputra's FotoPage

By: najla umi and papa

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 25-Jul-2007 08:15 Email | Share | Bookmark
pressie for birthday galz....



emm..... ok, for the birthday galz... ekin & acha, najla belikan pressie kat KL lagi...so, tiap2 hari najla pegang hadiah tu sbb tak sabar2 nak bagi pressie to ekin & acha.. @ melaka after the birthday celebration najla bagi hadiah but ..& dia jugakla yg nak bukak ... what is it? a cute mug for ekin & lovely frame for acha......



as for me? alahai... nak kena beli sendiri.. kalau tak beli... rugi plak kan.. hehehehehe but really dunno what is actually i want for my birthday this year.. ha hah!!! then i saw my sister's shoes... cantik banget sih!!!! aduh.. berkenan gitew...!! try pakai... yes!!!!! this was what i want!!!! jom kita beli!!!



then suddenly my anak2 sedara ekin, angah, acha & emi bagi pressie kat den.. kih..kih..kih.. ingatkan tak dpt apa2 pun..... dapat jugak... best! best! best!!! anyway... thanks a lot to my sis k.jidah & her adorable kids for the cantik mugs !!!! alaaa...camana ni..tiap2 hari najla nak bukak.. she said " umi..buatkan La air..La nak minum dgn cawan ni..cantik tau acha bagi La"



petang tu jugak.. we went to parkson.. apalagi.. nak beli new shoes for me as a birthday gift for myself!!! (asyik beli & bagi diri sendiri jek ) sampai that shoppe.. najla pun nak jugak.. so belikan the same selipar like acha's... ( i guess that acha is her icon / idola.. sayang betul najla kat acha.. semua benda nak sama mcm acha... )

actually i like the same colour like kak jidah's shoes tu, ntah camana... rasa nak amik bronze colour pulak... emmm.. boleh tukar2 with kak jidah punya nanti... so.. oklah tu... so, this is the pressie for my birthday this year......



for kenang2an jugak... i bought new Polo Match T-shirt (macam papa punya but papa has white, dark blue & black colour ) masa papa order dulu... den pun tumpang sekaki beli sehelai...... emmmm ... nampak gayanya... bagus jugak ada FP ni... bolehla dijadikan kenang2 kenangan..... lagi satu... nak tunggu, bilalah nak pecah tradisi dapat hadiah hari jadi dr papa.. suprise from papa mcm dalam telenovela tu kan? berangan tak abis den.......




Quote:
mc na a.k.a nazorro : cantik eh kasut aku na? hehehehe... murah je...takde la brand best2 pun..comfortable tau! aku beli kat kedai2 kasut kat parkson melaka je. RM 49.90 ..
dulu aku ada beli kasut camtu - Hush Puppies! tapi aku tak pakai pun..adalah sekali je aku pakai.. sakit kaki aku..dahla mahal!

yan-azam : sukanya..... cantik kan yan? jom..kita pakat beli ramai2... murah je tu.. tp sorry ek! parkson klcc takde jual kasut ni...hahahaha! yan krmla kak dayat beli kat melaka.

filla : kita pun suka bau2 cam gitew! double black tu ..ok la ..tp mcm bau curut la! manis je... kak... kita beli kat kedai kasut kat parkson melaka... murah je..tp comfortable bila pakai!


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net